Todo o nada

Author: http://www.amazon.com/s/ref=dp_byline_sr_book_1?ie=UTF8&field-author=Raine+Miller&search-alias=books&text=Raine+Miller&sort=relevancerank
- Fiction
- Punto de Lectura
- ISBN: 9788466318068
- Release Date: 08-15-2014

Synopsis

Benjamin Prado paints an intimate portrait of Joaquin Sabina, an iconic figure in Spanish pop music today. This is the story of a shared passion, a gamble on friendship and dreams, and a toast to love and hope. It is also the diary of a passionate traveler and an itinerary for dreamers. It is a lesson in life where tenderness, longing and friendship, are captured in memorable songs.

Además de hablar en forma muy emotiva de la conformación de un disco, de como surgen las canciones y las melodías, el libro de Benjamín Prado es el recuento de una pasión compartida, es la apuesta por la amistad y la ilusión, el brindis por el amor y la esperanza. Romper una cancion es el cuaderno de un viajero apasionado y el itinerario de los sonadores, explica la enorme sensibilidad de Joaquin Sabina y el entusiasmo de Benjamin Prado; sin duda, este libro es una leccion de vida donde la ternura, el anhelo y la amistad se convierten en memorables canciones.

Buy here

Sign up to our newsletter: